آموزش حرکات پا, راهنمای حرکات بدنسازی

حرکت پرش زانو به سمت داخل – Knee Tuck Jump

حرکت پرش زانو به سمت داخل - Knee Tuck Jump
  • نوع: پلایومتریک

    عضله هدف: همسترینگ (پشت پا)

    ابزار: وزن بدن

    سطح: مبتدی

    حرکت پرش زانو به سمت داخل Knee Tuck Jump حرکتی از نوع پلایومتریک با وزن بدن می‌باشد. سطح این تمرین ورزشی مبتدی بوده و عضلات همسترینگ یا پشت پا را درگیر می‌کند.

    دستورالعمل

    1. در حالت راحت ایستاده و زانوها را اندکی خم‌کنید. دست‏‌ها را مقابل خود گرفته، کف دست‌‏ها رو به زمین و نوک انگشت‏‌ها رو به یکدیگر و در ارتفاع سینه باشند. اکنون در وضعیت آغاز حرکت پرش زانو به سمت داخل هستید.
    2. به‌سرعت و به‌اندازه یک‌چهارم اسکوات پایین رفته و فوراً با حرکت انفجاری رو به بالا بروید. زانوها را به سمت سینه کشیده و سعی کنید زانوها با کف دست‏‌ها تماس داشته باشند.
    3. تا حد توان بالا بپرید و زانوها را بالا ببرید سپس با صاف کردن مجدد پاها اطمینان حاصل کنید که فرود خوبی داشته‏‌اید؛ دوباره زانوها را خم کرده تا فشار را جذب کنید و یک تکرار از حرکت Knee Tuck Jump را به پایان برسانید.

    پرش زانو به سمت داخل Knee Tuck Jump حرکت پرش زانو به سمت داخل

    N:1523


    تالیف:

    تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)


    حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
    مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
    هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای
    بازگشت به لیست

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *