راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات پا

حرکت پرش زانو به سمت داخل – Knee Tuck Jump

حرکت پرش زانو به سمت داخل - Knee Tuck Jump

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: پلایومتریک

عضله هدف: همسترینگ (پشت پا)

ابزار: وزن بدن

سطح: مبتدی

حرکت پرش زانو به سمت داخل Knee Tuck Jump حرکتی از نوع پلایومتریک با وزن بدن می‌باشد. سطح این تمرین ورزشی مبتدی بوده و عضلات همسترینگ یا پشت پا را درگیر می‌کند.

دستورالعمل

  1. در حالت راحت ایستاده و زانوها را اندکی خم‌کنید. دست‏‌ها را مقابل خود گرفته، کف دست‌‏ها رو به زمین و نوک انگشت‏‌ها رو به یکدیگر و در ارتفاع سینه باشند. اکنون در وضعیت آغاز حرکت پرش زانو به سمت داخل هستید.
  2. به‌سرعت و به‌اندازه یک‌چهارم اسکوات پایین رفته و فوراً با حرکت انفجاری رو به بالا بروید. زانوها را به سمت سینه کشیده و سعی کنید زانوها با کف دست‏‌ها تماس داشته باشند.
  3. تا حد توان بالا بپرید و زانوها را بالا ببرید سپس با صاف کردن مجدد پاها اطمینان حاصل کنید که فرود خوبی داشته‏‌اید؛ دوباره زانوها را خم کرده تا فشار را جذب کنید و یک تکرار از حرکت Knee Tuck Jump را به پایان برسانید.

پرش زانو به سمت داخل Knee Tuck Jump حرکت پرش زانو به سمت داخل

N:1523


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


مقالات مرتبط