آموزش ها, راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات پا, راهنمای حرکات هوازی و تمرینات کاردیو

حرکت دوچرخه ثابت نشسته – Recumbent Bike

حرکت دوچرخه ثابت نشسته Recumbent Bike

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

حرکت دوچرخه ثابت نشسته – Recumbent Bike حرکتی از نوع تمرینات هوازی یا کاردیو با استفاده از دستگاه می‌باشد. سطح این تمرین ورزشی مبتدی بوده و عضلات چهار سر ران پا را درگیر می‌کند. با تن‌ورز همراه باشید تا آموزش حرکات بدنسازی را به‌صورت حرفه‌ای بیاموزید.

نوع: تمرینات هوازی (کاردیو)

عضله هدف: چهار سر ران

ابزار: دستگاه

سطح: مبتدی

نحوه انجام حرکت دوچرخه ثابت نشسته

  1. برای شروع، روی دوچرخه نشسته و ارتفاع آن را متناسب با قد خود تنظیم کنید.
  2. گزینه دلخواه خود را از فهرست انتخاب نمایید. ممکن است برای شروع به کار دستگاه، نیاز به پدال زدن داشته باشید. می‌توانید از تنظیمات دستی و یا پیش‌فرض استفاده کنید. همچنین با واردکردن سن و وزن خود مقدار کالری سوزانده شده حین حرکت Recumbent Bike را محاسبه نمود. میزان مقاومت دستگاه را می‌توان در طول تمرین تغییر داد. با استفاده از دسته‌ها ضربان قلب خود را مشاهده کرده و شدت تمرینی مناسب را حفظ کنید.

حرکت دوچرخه ثابت نشسته Recumbent Bike حرکت دوچرخه ثابت نشسته Recumbent Bike


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


N:1544

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code