راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات سینه

حرکت پرس سینه با دمبل تک دست – One arm dumbbell bench press

حرکت پرس سینه با دمبل تک دست One Arm Dumbbell Bench Press

حرکت پرس سینه با دمبل تک دست – One arm dumbbell bench press حرکتی از نوع قدرتی با استفاده از دمبل می‌باشد. سطح این تمرین ورزشی مبتدی بوده و عضلات سینه را درگیر می‌کند. با تن‌ورز همراه باشید تا آموزش حرکات بدنسازی را به‌صورت حرفه‌ای بیاموزید.

نوع: قدرتی

عضلات هدف: سینه

ابزار: دمبل

سطح: مبتدی

این نوشته به شما پیشنهاد می‌شود: حرکت پرس سینه با دمبل

نحوه انجام حرکت پرس سینه دمبل تک دست

  1. ابتدا یک دمبل را در دست گرفته و بر روی یک نیمکت صاف بخوابید.
  2. وزنه را به آرامی بالا ببرید. بدون هیچ ضربه‌ای پس از مکثی کوتاه، دست خود را تا سطح سینه پایین آورید. سپس مجدداً تکرار بعدی حرکت One arm dumbbell bench press را انجام دهید.
  3. پس از به اتمام رساندن یک ست از تمرین، حرکت را با دست دیگر تکرار کنید.

حرکت پرس سینه با دمبل تک دست One Arm Dumbbell Bench Press حرکت پرس سینه با دمبل تک دست One Arm Dumbbell Bench Press

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (تنها با یک کلیک رای دهید)
Loading...

تالیف:

 تن ورز تولید شده در تولید محتوای تن‌ورز

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


N:1805

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *