راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات پا

دویدن سریع به دور مانع (Single-Cone Sprint Drill)

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: پلایومتریک

عضله هدف: چهار سر ران

ابزار: سایر

سطح: مبتدی

دستورالعمل

  1. این تمرین چابکی پاها را آموزش می‌دهد. به یک قندیل نیاز دارید. ابتدا کنار قندیل ایستاده، یک دست جلو و دست دیگر عقب باشد.
  2. گام‏‌های کوتاه را با بیشترین سرعت ممکن برداشته و حرکت را با دست‌ها کنترل کنید. دور قندیل حرکت کرده، زانوها را بالا نگه‌داشته و شتاب را در پاها حفظ نمایید.
  3. بعد از سه چرخش به دور قندیل استراحت کنید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *