راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات پا, راهنمای حرکات هوازی و تمرینات کاردیو

طناب زدن دوبل (Double Under)

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: کاردیو

عضله هدف: چهار سر ران

ابزار: سایر

سطح: متوسط

 دستورالعمل

  1. بایستید و دسته‌های طناب را با هر دو دست بگیرید؛ پاها را جلوی طناب قرار دهید به شکلی که طناب پشت پاشنه‌ها بر روی زمین قرار بگیرد. دست‌ها را به‌صورت کشیده نگه‌داشته، آرنج‌ها را به‌طرف بدن خم‌کنید و ساعدها را بالا بیاورید به‌گونه‌ای که موازی با سطح زمین باشند. اکنون در وضعیت آغاز حرکت هستید.
  2. برای شروع حرکت با چرخش مچ و شانه، طناب را چرخانده و بالای سر ببرید؛ وقتی طناب به نزدیکی پاها رسید بپرید.
  3. بعد از هر سه چرخش کمی بالاتر پریده و مچ را با نهایت سرعت خود بچرخانید. قبل از اتمام تمرین، طناب دومرتبه از زیر پاها عبور کرده باشد.

 


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code