راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات پا

پای داغ با کتل ‌بل (Kettlebell Fire Feet)

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 رای)

Loading...

نوع: پلایومتریک

عضله هدف: چهار سر ران

ابزار: کتل‌بل

سطح: متوسط

دستورالعمل

  1. بایستید؛ پاها را به‌اندازه عرض شانه بازکنید و سینه را بالا نگه‌دارید. زانوها را خم نموده و کتل‌بل را بردارید؛ آن را چرخانده و تا سطح سینه بالا ببرید. کتل‌ بل را برعکس و از بخش زیرین نگه‌دارید. اکنون در وضعیت آغاز حرکت پای داغ با کتل‌بل هستید.
  2. زانوها را خم کرده و تا یک‌چهارم اسکوات پایین بیایید. باسن را عقب و سینه را بالا نگه‌دارید.
  3. پا را بالا آورده و با نهایت سرعت ممکن درجا بزنید. دقت کنید که سینه بالا و تنه ثابت بماند.
  4. حرکت را تا مدت‌زمان توصیه‌شده ادامه دهید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *