راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات پا

پرش جانبی از روی مانع (Side Hop-Sprint)

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: پلایومتریک

عضله هدف: چهار سر ران

ابزار: سایر

سطح: مبتدی

دستورالعمل

  1. کنار یک قندیل یا مانع بایستید.
  2. این تمرین را با پریدن به طرفین از روی مانع شروع کنید؛ به‌محض فرود آمدن بر زمین مجدداً پرش کرده تا به نقطه شروع برگردید.
  3. به تعداد توصیه‌شده و با نهایت سرعت ممکن پرش‌ها را تکرار نمایید و در آخرین پرش در فاصله کمی از مانع فرود بیاید.

 


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *