راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات شکم و پهلو

کرانچ مورب (Cross Crunch)

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 رای)

Loading...

نوع: قدرتی

عضله هدف: شکم

ابزار: وزن بدن

سطح: مبتدی

دستورالعمل

  1. برای شروع روی زمین دراز بکشید و زانوها را خم‌کنید.
  2. شانه‌ها را از زمین جدا کرده اما ننشینید. انقباض را در عضلات شکمی ایجاد کنید.
  3. در مرحله بعد دست چپ را به‌زانوی راست برسانید. بعدازاینکه با دست چپ زانوی راست را لمس کردید، آن را به سمت ران پایین بیاورید. سپس زانوی چپ را با دست راست لمس کنید.
  4. با حفظ انقباض شکم حرکت را به‌صورت متناوب انجام دهید.

 

حرکت جایگزین

عضله هدف: شکم

ابزار: وزن بدن


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code