راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات شکم و پهلو

کشش از بالای سر (Overhead Stretch)

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 رای)

Loading...

نوع: کششی

عضله هدف: شکم

ابزار: بدون ابزار

سطح: مبتدی

دستورالعمل

  1. صاف بایستید، انگشت‌‏ها را درون هم قفل کرده و کف دست‌ها را رو به سقف بچرخانید. هنگامی‌که دست‌ها را رو به بالا می‏‌کشید، شانه‌ها را پایین نگه‌دارید.
  2. برای ایجاد کشش کامل در نیم‌تنه، دنبالچه را به سمت پایین بکشید و در هنگام انجام این کار، نیم‌تنه را ثابت نگه‌دارید. عضلات را هم در قسمت جلویی و هم در پشت تنه بکشید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code