راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات پا, راهنمای حرکات هوازی و تمرینات کاردیو

کوهنوردی عمودی (Vertical Mountain Climber)

کوهنوردی عمودی (Vertical Mountain Climber)

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 رای)

Loading...

نوع: کاردیو

عضلات درگير: چهار سر ران

ابزار: وزن بدن

سطح: مبتدی

حرکت کوهنوردی عمودی یکی از تمرینات با وزن بدن می‌باشد که عضلات چهارسر ران پا را به شدت درگیر می‌کند. جهت اجرای درست این حرکت مطابق تصویر و راهنمای زیر عمل نمایید.

دستورالعمل

  1. بایستید و دست چپ را تا حد توان بالا بکشید و زانوی سمت راست را نیز با کشش به سمت سینه بالا ببرید تا در وضعیت مشابه با حرکت کوهنورد قرار بگیرید.
  2. دست‌‏ها را تعویض کرده؛ دست چپ را پایین آورده و دست راست را بالا بکشید. هم‌زمان با پایین آوردن پای راست، زانوی چپ را به سمت سینه بکشید.
  3. حرکت کوهنوردی عمودی (Vertical Mountain Climber) را به تعداد توصیه‌شده تکرار نمایید.   

 N:1607


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


مقالات مرتبط