کاهش وزن و چربی‌سوزی بانوان, کاهش وزن، چربی‌سوزی, مقالات

10 الی 12 کیلو لاغری در یک ماه با ترفندی ساده

10 الی 12 کیلو لاغری در یک ماه با ترفندی ساده
  • 12 کیلو لاغری در یک ماهاگر به دنبال 10 الی 12 کیلو لاغری در یک ماه با ترفندی ساده هستید با ما همراه باشید. رژیم لاغری در یک ماه علاوه بر جدیت، به یک برنامه غذایی و تمرینی خاص نیاز دارد. یا یک رژیم لاغری ساده و کم هزینه با شما هستیم. چند سال قبل، یکی از دوستان من در تیم قایقرانی دارتموث با مشکل به ظاهر غیرقابل حلی مواجه شد: او برای رسیدن به فرم ایده‌آل خود به 12 کیلو لاغری در یک ماه نیاز داشت. هرچند وی به اندازه یک گاو نر قدرت‌مند بود، اما پس از چندین ماه تغذیه بی‌برنامه در فصل استراحت، به تدریج دچار اضافه وزن شده بود.

    اما حالا به این نتیجه رسیده بود: “یا در کمتر از یک ماه 12 کیلو کم می‌کنی یا از تیم اخراج هستی”.

    باید گفت که خیلی از بدن‌ساز‌ها، کشتی‌گیر‌ها، و حتی مدل‌های فیتنس قادرند با استفاده از داروهای افزاینده عملکرد، داروهای دیورتیک یا با محدودیت شدید مصرف آب وزن کم کنند. این روش‌ها جواب خواهند داد اما برای وی مناسب و قابل تحمل نبودند. با استفاده از این روش‌ها مطمئنا وزن او کاهش پیدا می‌کرد اما ممکن بود از نظر روحی، وجدانی و اخلاقی دچار آسیب شود. به همین دلیل او مایل به استفاده از این روش‌ها نبود.

    خرید کتاب بدنسازی

    او علاوه بر یک برنامه غذایی بدنسازی به یک برنامه تمرینی نیز نیاز داشت. اما آیا باید کار سختی را انجام می‌داد؟ یکسری نکات و ترفندهای ساده را لازم داشت تا با کمک برنامه تمرینی و رژیم غذایی خود به کاهش وزن مورد نیاز خود برسد.

    10 کیلو لاغری در یک ماه

    تحمیل گرسنگی شدید به بدن می‌توانست در کاهش وزن به وی کمک کند، اما احتمال از دست دادن قوای جسمانی‌اش نیز وجود داشت. چراکه ممکن بود کاتابولیسم ماهیچه‌ها به منظور حفظ فعالیت سایر اندام‌ها اتفاق بیافتد. به همین دلیل هیچ یک از این روش‌ها ممکن نیست.

    این نوشته به شما پیشنهاد می‌شود : برنامه غذایی حجمی کم هزینه برای بدنسازی

    دوست من سراغ خرافات و داستان‌های قدیمی هم رفت تا جوابی برای این مشکل پیدا کند. در آخر به این نتیجه رسید که از مدت‌ها قبل خیلی از قایقرانان نیز با این مشکل مواجه شده‌اند. در نهایت به شکل اتفاقی با یک مربی بازنشسته قایقرانی برخورد کرد که ادعا می‌نمود راه حل این مشکل رو می‌داند. همیشه داشتن یک رژیم لاغری ساده و کم هزینه برای اکثر افراد اهمیت دارد.

    مربی برای 12 کیلو کاهش وزن در یک ماه روشی به او پیشنهاد کرد. که:

    در آن از هیچ دارو، معجون یا هرچیز معجزه‌آسایی استفاده نمی‌شود.

    ابدا به هیچ غذای مخصوص یا شگفت‌انگیزی نیاز ندارد.

    به شکل باورنکردنی ساده است.

    به کمی محرومیت و مقدار قابل‌توجهی کنترل نفس (خودکنترلی) نیاز دارد.

    با این حساب شما چطور با روشی قانونی، سالم، بی‌ضرر و در عرض یک‌ماه می‌توانید 12 کیلو کم ‌کنید ؟

    رژیم لاغری در یک ماه : آب بنوشید، فقط آب

    10 کیلو لاغری در یک ماه

    هیچ کدام یک از این نوشیدنی‌ها: آب میوه، سودا، سودای رژیمی، قهوه، نوشیدنی‌های ورزشی، نوشیدنی‌های انرژی‌زا و نه هیچ نوشیدنی کالری‌دار دیگری. به مدت یک ماه ننوشید. هیچ نوشیدنی غیر از آب خالص ننوشید.

    دوست من با وجود این که مردد بود اما تصمیم گرفت تا این روش را امتحان نماید. در رژیم لاغری در یک ماه با نوشیدن یک لیوان آب خنک و تازه در هر روز صبح و نوشیدن مقدار زیادی آب در طول روز شروع کرد. قطعا 10 کیلو لاغری در یک ماه با جایگزینی نوشیدنی‌های دیگر با آب امکان پذیر خواهد بود.

    پس از 12 کیلو کاهش وزن در یک ماه ، او هنوز هم در مهمانی‌ها و دورهمی‌ها شرکت می‌کند و با اعتماد به نفس لیوان آب می‌نوشد.

    برنامه تمرینی و رژیم غذایی تن ورز گیف

    آیا بالاخره این روش جواب داد ؟

    به طرز شگفت انگیزی دوست من با 12 کیلو لاغری در یک ماه روبرو شد. از یک فرد چاق و تپل به یک آدم تراشیده تبدیل گردید.

    این نوشته به شما پیشنهاد می‌شود : 13 میان وعده ساده و خوشمزه و غنی از پروتئین

    وی دقیقا همان غذاهای قبلی را می‌خورد، بیشتر آب می‌نوشید، به تمام آن نوشیدنی‌های خوش رنگ و خوشمزه در قفسه مغازه‌ها توجهی نمی‌کرد و همین طور دیگر نوشیدنی الکلی مصرف نمی‌کرد. او هم‌چنین متوجه شده بود که دیگر خیلی گرسنه نمی‌شود، چرا که نوشیدنی‌های کالری دار به ندرت باعث احساس سیری می‌شوند.

    12 یا 10 کیلو لاغری در یک ماه چگونه امکان پذیر است ؟

    دوست من حدس زد که در گذشته بدون اینکه متوجه باشه از طریق همین نوشیدنی‌ها چیزی در حدود 800 تا 1000 کالری در روز مصرف می‌کرده است. اگر هر کسی آن مقدار کالری را حذف کند (در حالی که قدرت بدنی، تمرینات و مصرف مقدار زیادی پروتئین را برای جلوگیری از کاهش حجم عضله، حفظ کند) میزان قابل توجهی از چربی سوزی را شاهد خواهد بود.

    فروشگاه محصولات بدنسازی

    من اطمینان دارم که برنامه تمرینی بدنسازی وی در رسیدن به این نتایج موثر بوده، اما دوست من اعتقاد دارد که بدون کنار گذاشتن مصرف نوشیدنی‌های کالری‌دار، هرگز موفق به کاهش وزن نمی‌شد. بنابراین کافی است در رژیم لاغری در یک ماه آب را جایگزین تمام نوشیدنی‌های دیگر کنید.

    چیزی که من را مجذوب این ترفند می‌کند

    12 کیلو لاغری در یک ماه به سادگی برای دوست من میسر شد. این ترفند در رژیم لاغری در یک ماه آن قدر ساده ‌می‌باشد که به نظر مسخره می‌باشد. ولی روشی ست که قطعا هر کس توانایی انجام آن را دارد و فقط به یک چیز احتیاج دارد؛ آب و کنترل نفس. دقت داشته باشید که رعایت این نکته به منزله عدم رعایت برنامه غذایی و یا عدم انجام تمرینات نیست. بلکه شما قطعا به یک برنامه تمرینی و رژیم غذایی نیاز دارید. لازم است این ترفند ساده را در کنار برنامه تمرین و برنامه غذایی خود انجام دهید.

    12 کیلو کاهش وزن در یک ماه

    درگذشته و در روزهایی که خبری از کمربند‌های لاغری، قرص‌های چربی سوز، عمل جراحی معده و روش‌های جادویی لاغری نبود، با اراده‌ای قوی و اعتماد به نفس امکان دستیابی به اهدافی به ظاهر غیرقابل ممکن وجود داشت. این روز‌ها افراد زیادی به دنبال روش‌های معجزه آسا برای لاغری هستند. چند نفر به دنبال 12 کیلو کاهش وزن در یک ماه هستند؟ آیا فقط نوشیدن آب کافیست؟

    قطعا نوشیدن آب کمک‌کننده می‌باشد. به‌اندازه‌ای ساده است که به نظر احمقانه می‌رسد. اما چند درصد مردم واقعا این کار را انجام خواهند داد؟ شما انجام می‌دهید؟

    بسیاری از مردم مبالغ گزاف و زمان زیادی را صرف پیدا کردن قرصی می‌کنند که به آن‌ها اجازه دهد تا غذاهای ناسالم بخورند، فعالیت فیزیکی نداشته باشند، تغییری در سبک زندگی خودشان ایجاد نکنند و در عین‌حال چربی‌هایشان را نیز از دست بدهند.

    این نوشته به شما پیشنهاد می‌شود : بهترین مواد مغذی برای بهبود سریع آسیب ها

    و می‌دانید واقعیت چیست؟ این راه حل وجود ندارد و من امیدوارم که هیچ وقت هم وجود نداشته باشد.

    واقعا جای خوشبختی است که قرص چربی سوز جادویی وجود ندارد: چرا که اگر وجود داشت (و واقعا تاثیرگزار بود) تعداد زیادی از مردم خودشان را به‌دست درمان‌های دارویی هزینه‌بر می‌سپردند. کار دیگری جز آن‌که کیف پول‌هایشان را باز کنند و یک قرص لاغری بخرند تا شاد باشند، بلد نبودند.

    در رژیم لاغری در یک ماه اگر دوست دارید چربی بسوزانید، آب بیشتری بنوشید.

    باورنکردنی است. چقدر ساده شما صدها کالری اضافه و غیرضروری که به شما احساس سیری نمی‌دهند را به‌وسیله نوشیدنی‌هایی که در طول روز مصرف می‌کنید، جذب می‌کنید. برای 10 کیلو لاغری در یک ماه یا حتی بیشتر این ترفند ساده را اجرا کنید.

    خیلی از مردم برچسب‌های روی مواد غذایی را چک می‌کنند اما کاملا نسبت به کالری نوشیدنی‌هایی که مصرف می‌کنند بی توجه‌اند (که اغلب قابل ملاحظه‌اند). اجداد ما تقریبا هیچ انتخاب دیگری جز نوشیدن آب نداشتند. خبری از یخ‌ در بهشت و اسپرسو کاراملی نبود. به عبارتی ما تنها برای نوشیدن آب ساخته شده‌ایم.

    البته من طرفدار این نیستم که شما ابدا هیچ چیزی جز آب ننوشید (هرچند اگر بخواهید کنترل‌نفس‌تان را بسنجید و به نتایج سریع و مهمی در کنترل وزن و لاغری برسید، می توانید این کار را امتحان کنید). کالری نوشیدنی‌ها سیرکننده نیستند، فاقد فیبر و معمولا فاقد مواد مغذی می‌باشند (البته به جز نوشیدنی مورد علاقه من “معجون سبز”).

    بدترین نوشیدنی ها در رژیم لاغری در یک ماه

    اگر به دنبال 10 کیلو لاغری در یک ماه هستید، این‌ها بدترین نوشیدنی‌هایی هستند که قبل از هر چیزی باید مصرف آن‌ها را قطع کنید:

    میلک شیک‌ها

    نوشیدنی‌های شیرین و الکلی

    آب‌میوه (حتی آب‌میوه صد درصد طبیعی)

    نوشیدنی‌های جایگزین غذا

    سودا

    نوشیدنی‌های انرژی‌زا

    آبجو

    سودا‌ی رژیمی (تحقیقات نشان داده که سودای رژیمی حتی از سودای عادی هم چاق کننده‌تر است)

    شیر طعم‌دار

    نوشیدنی‌های شیرینی که در حین رانندگی سفارش می‌دهید! (مثل کاپوچینوی کاراملی)

    چای یا قهوه شیرین‌شده

    نوشیدنی‌های پودری

    نوشیدنی‌های ورزشی

    اگر دوست دارید طعم آبی که می‌نوشید را عوض کنید، مقداری نعنا یا مرکبات به آن اضافه نمایید. همین‌طور می‌توانید هر میزان که خواستید چای یا قهوه بنوشید. و اگر دنبال طعم خاص و متفاوتی هستید کمی دارچین یا جوز هندی به آب اضافه نمایید.

    جمع بندی

    رسیدن به 10 کیلو لاغری در یک ماه یا حتی 12 کیلو لاغری در یک ماه با داشتن یک برنامه تمرینی و رژیم غذایی و رعایت یک ترفند ساده امکان ‌پذیر می‌باشد. کافی است شما در رژیم لاغری در یک ماه از تنها یک نوشیدنی استفاده کنید. آب خالص. هر نوع نوشیدنی دیگری را در طی این یک ماه قطع کنید و علاوه بر کاهش وزن به اعتماد به نفس خود احسنت بگویید.


    تالیف:

    تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایتfatburningman.com)


     N:0516

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۱۲۰ رای
    بازگشت به لیست

    نوشته های مشابه

    26 دیدگاه در “10 الی 12 کیلو لاغری در یک ماه با ترفندی ساده

    1. سجاد گفت:

      من خودم روی این کار کردم خیلی خوب بود توی 1 ماه همه چربی ها رفت الانم دارم روی عضلاتم کار میکنم شما هم استفاده کنید عالی

    2. Paniz Morgan گفت:

      سلام.. حتی چای و شیر هم ممنوعه؟

      1. تن ورز گفت:

        سلام تن ورزی عزیز
        چاي و شير در بعضي ميان وعده ها مي توانند جايگزين شوند.البته چاي بدون قند و شكر و شير كم چرب

    3. یاسمن گفت:

      واقعا جواب داد!!!!!من با اینکه12 سالمه و وزنم61 قدم157 تو یک ماه قدم 165 و وزنم 50 شد واقعا ممنون از سایت بینظیرشما نمیدونم چطور تشکر کنم

      1. تن ورز گفت:

        سلام دوست عزیز
        خداروشکر و در خدمت شما هستیم

      2. باران گفت:

        ببخشید عزیزم شما رژیم غذایی و ورزشی هم داشتید یا نه بدون رژیم تونستین وزن کم کنین؟
        و هر روز حداکثر چفدر اب مینوشیدید

        1. تن ورز گفت:

          سلام دوست عزیز
          کنترل نوشیدنی روزانه به شدت می‌تونه در میزان کالری دریافتی بدن تاثیرگذار باشه. با نوشیدن نوشیدنی‌هایی مثل نوشابه، شربت و … گاها ما در طی روز حدود 1000 کالری انرژی بیشتر دریافت می‌کنیم. این میزان کم نبوده و قابل توجه هست. شما با نوشیدن آب و جایگزینی اون با سایر نوشیدنی‌ها نه تنها به میزان قابل توجهی کاهش کالری دریافتی خواهید داشت بلکه به دلیل افزایش متابولیسم بدن و کمک به حلوگیری از میل به غذای بیشتر می‌تونید در سرعت دهی به کاهش وزن خود موثر باشید. قطعا با رعایت رژیم غذایی و ورزش سرعت کاهش وزن شما بسیار بیشتر خواهد بود.

        2. ریحان گل گفت:

          آب به نظرم خیلی عالیه، مطلب تون هم خوب بود.متشکرم

      3. ویستا گفت:

        سلام ببخشید چای با خرما هم میشه؟

        1. CNT گفت:

          همراه گرامی ویستا عزیز

          به منظور ۱۲ کیلو لاغری در یک ماه ترجیحا از مواد غذایی پرکالری مانند خرما به هنگام صرف چای استفاده نکنید.

          موفق و تندرست باشید.

    4. باران گفت:

      ببخشید باید یه رژیمی و برنامه ی ورزشی داشته باشیم تا این زیاد خوردن آب تو یه ماه کمک کنه تا 12 کیلو کم کنیم؟
      و حداکثر چند لیوان آب بخوریم میتونیم تو یه ماه 12 کییلو کم کنیم؟

      1. تن ورز گفت:

        سلام دوست عزیز
        این یه روش تست شده برای کاهش وزن و لاغری است. قطعا شما در طی این مدت لازمه مراقب وعده‌های غذایی خودتون باشید. نمیشه لزوما با نوشیدن مرتب آب و از طرفی مصرف بی‌رویه غذا انتظار لاغر شدن را داشت. نوشیدن اب باعث افزایش متابولیسم بدن، حلوگیری از پرخوری و … می‌شه و از این طریق می‌تونه در تنظیم وزن و کاهش وزن موثر باشه. شما قطعا میزان کالری دریافتی خودتون را باید کنترل کنید.

    5. fatemeh گفت:

      سلام عزیزم ببخشید تو برنامه رژیم و ورزش داشتی یا نه؟

      1. تن ورز گفت:

        سلام فاطمه عزیز
        امکان دریافت برنامه تمرینی و رژیم غذایی را از سایت تن ورز دارید و زیر نظر متخصصین و مربیان ما در کنار دریافت برنامه این امکان را دارید که به صورت آنلاین پشتیبانی نیز داشته باشید. برای دریافت برنامه تمرینی و رژیم غذایی کلیک کنید.

    6. فریبا گفت:

      سلام
      من یه برنامه رژیم لاغری یک ماهه میخام که برای گیاه خواران باشم. میشه راهنمایی کنید؟

      1. CNT گفت:

        همراه گرامی فریبا عزیز
        از طریق لینک زیر به بخش سفارش برنامه رژیم غذایی رفته و پس از پر کردن فرم سفارش در بخش توضیحات تمایل خود به طراحی رژیم گیاهخواری را ذکر نمایید. متخصصان ما در اولین فرصت برنامه را طراحی و از طریق ایمیل و تلگرام برای شما ارسال خواهند کرد.
        موفق باشید.

        لینک دریافت برنامه رژیم غذایی:
        https://tanvarz.ir/services/bodybuilding-diet-plan/

    7. زراااا گفت:

      سلام خسته نباشید من ۱۲ سالمه۵۶ کیلو عم و قدم ۱۶۰ عه میخوام ۴۵ کیلو بشم یعنی ۱۱کیلو کم کنم امکان داره؟

      1. CNT گفت:

        همراه گرامی زراااا عزیز
        شما در سن رشد هستید. به هیچ عنوان رژیم گرفتن را به شما توصیه نمی‌کنیم. زیرا از رشد شما جلوگیری خواهد کرد. توصیه می‌کنیم با افزایش فعالیت بدنی و ورزش‌هایی که به رشد قدی شما کمک می‌کنند؛ بدون رژیم گرفتن سعی کنید وزن خود را متعادل کنید.
        موفق باشید.

    8. زری گفت:

      یعنی فقط آب بخوریم غذا نخوریم؟؟؟

      1. CNT گفت:

        همراه گرامی زری عزیز
        خیر. اما باید میزان کالری دریافتی خود را به ۱۱۰۰ کالری در روز کاهش دهید.
        توجه داشته باشید که کاهش بیش از این مقدار کالری بدن شما را در معرض آسیب و بیماری‌های گوناگون قرار خواهد داد.
        موفق باشید

    9. ناشناس گفت:

      سلام خسته نباشید
      من ۱۴ سالمه قدم ۱۶۵ و وزنم ۶۶ هست. میخوام که در عرض چند ماه به وزن ۵۰ یا ۵۵ برسم یعنی ۱۱ یا ۱۶ کیلو کم کنم امکانش هست؟

      1. CNT گفت:

        همراه گرامی
        شما در سن حساسی به سر می‌برید. اگر به دنبال لاغری و تناسب اندام هستید؛ توصیه ما این است که انرژی خود را بر روی افزایش قد بگذارید. با انجام تمرینات افزایش قد و تغذیه اصولی و کنترل شده می‌توانید قد خود را بلندتر کنید. این رشد قدی سبب از بین رفتن چربی های اضافه و لاغری شما نیز خواهد شد.
        موفق باشید

    10. سپیده گفت:

      سلام میشه از دمنوش گیاهی هم استفاده کرد با یه دونه خرما یا نصف قاشق عسل

      1. CNT گفت:

        همراه گرامی سپیده عزیز

        بله می توانید دمنوش‌های گیاهی را بدون شیرین کننده مثل شکر و … استفاده کنید. اما اگر خرما یا عسل مصرف کردید حتما باید میزان آن را در محاسبه کالری خود در نظر بگیرید. نباید کالری مازاد مصرف کنید.
        سلامت و موفق باشید

    11. CARA گفت:

      سلام من 14 سالمه قدم 168 وزنم هم 60 به اندازه کافی قدم رشد کرده پس یه جواب منطقی بدید … یعنی توی طول 1 ماه فقط آب یا آب همراه غذا آخه هرجوری فکر میکنم آب خالی نمیشه آب به همراه غذا هم نمیشه… لطفا بدون توجه به سنم جواب بدید واقعا بهش نیاز دارم 🙂🙂

      1. CNT گفت:

        همراه گرامی CARA عزیز
        خیر. شما باید سعی کنید که مصرف آب ولرم ( آب جوشیده سرد شده) را در طی روز افزایش دهید. این کار از گرسنگی کاذب شما جلوگیری می‌کند. ضمنا کالری خود را نیز در طول روز پایش کنید.
        موفق باشید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *