راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات جلو بازو

جلو بازو درگ (Drag Curl)

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

عضله هدف: دوسر بازو (جلو بازو)

ابزار: هالتر

سطح: متوسط

تشریح حرکت:

  1. هالتر را به شکلی که کف دست‌ها روبه‌جلو باشد در دست بگیرید. آرنج‌ها را عقب و نزدیک بدن نگه‌دارید. این وضعیت شروع حرکت است.
  2. هم‌زمان که نفس خود را بیرون می‌دهید و آرنج‌ها را عقب نگه‌داشته‌اید، هالتر را در تماس با بالاتنه بالا بیاورید. نکته: همان‌طور که می‌بینید، نباید آرنج‌ها را در اطراف بدن ثابت نگه‌دارید بلکه باید آن‌ها را رو به عقب حرکت دهید. علاوه بر این، نباید شانه‌های خود را بلند کنید.
  3. به‌آرامی و درحالی‌که هالتر را همواره در تماس با بالاتنه نگه‌داشته‌اید، به نقطه شروع بازگردید.
  4. حرکت را به تعداد توصیه‌شده تکرار نمایید.

تنوع

می‌توانید از دمبل و یا دستگاه اسمیت هم استفاده کنید.

حرکات جایگزین

عضله هدف: دوسر بازو

ابزار: هالتر

عضله هدف: دوسر بازو

ابزار: دمبل

عضله هدف: دوسر بازو

ابزار: دمبل


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *