راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات پا, راهنمای حرکات هوازی و تمرینات کاردیو

حرکت درجا زدن سریع و به حالت شنا رفتن – Football Up Down

حرکت درجا زدن سریع و به حالت شنا رفتن Football Up Down
  • حرکت درجا زدن سریع و به حالت شنا رفتن – Football Up Down با وزن بدن انجام می‌شود. این تمرین در سطح مبتدی بوده و مناسب تقویت عضلات چهار سر ران است. با تن‌ورز همراه باشید تا آموزش حرکات بدنسازی را به‌صورت حرفه‌ای بیاموزید.

    نوع: کاردیو

    عضلات هدف: چهار سر ران

    ابزار: وزن بدن

    سطح: مبتدی

    نحوه انجام حرکت درجا زدن سریع و به حالت شنا رفتن – Football Up Down

    1. ابتدا ایستاده و چند ثانیه به سرعت درجا بزنید.
    2. به حالت حرکت شنا بر روی زمین قرار بگیرید. سپس به حالت ایستاده بازگردید. این روند را به سرعت انجام دهید.
    3. حرکت را مجدداً تکرار نمایید.

    حرکت درجا زدن سریع و به حالت شنا رفتن Football Up Down حرکت درجا زدن سریع و به حالت شنا رفتن Football Up Down

    1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (تنها با یک کلیک رای دهید)
    Loading...

    تالیف:

    تن ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت Bodybuilding.com)

    در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

    عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


    N:1822

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *