آموزش ها, راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات پا, راهنمای حرکات هوازی و تمرینات کاردیو

حرکت دوچرخه ثابت – Stationary Bicycling

حرکت دوچرخه ثابت Stationary Bicycling

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

حرکت دوچرخه ثابت – Stationary Bicycling حرکتی از نوع هوازی (کاردیو) با استفاده از دستگاه می‌باشد. سطح این تمرین ورزشی مبتدی بوده و عضلات چهار سر ران پا را درگیر می‌کند. با تن‌ورز همراه باشید تا آموزش حرکات بدنسازی را به‌صورت حرفه‌ای بیاموزید.

نوع: هوازی (کاردیو)

عضله هدف: چهار سر ران

ابزار: دستگاه

سطح: مبتدی

نحوه انجام حرکت دوچرخه ثابت

  1. برای شروع، بر روی دوچرخه ثابت نشسته و صندلی آن را متناسب با قد خود تنظیم کنید.
  2. گزینه موردنظر خود را از فهرست انتخاب نمایید. ممکن است برای شروع کار نیاز به پدال زدن داشته باشید. می‌توانید از تنظیمات دستی یا برنامه‌های پیش‌فرض استفاده کنید. به‌طورمعمول، می‌توانید با وارد نمودن سن و وزن خود مقدار کالری سوزانده شده حین تمرین را محاسبه نمایید. همچنین از دسته‌ها برای مشاهده ضربان قلب خود و حفظ شدت تمرینی مناسب استفاده نموده و تمرین Stationary Bicycling با سرعت آهسته‌تر به پایان برسانید.

حرکت دوچرخه ثابت Stationary Bicycling حرکت دوچرخه ثابت Stationary Bicycling


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


N:1615

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code