راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات پا

حرکت کلین با کتل ‌بل تک دست – One Arm Kettlebell Clean

حرکت کلین با کتل ‌بل تک دست

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

عضله هدف: همسترینگ (پشت پا)

ابزار: کتل‌بل

سطح: متوسط

حرکت کلین با کتل ‌بل تک دست یا One Arm Kettlebell Clean حرکتی از نوع قدرتی با کتل بل می‌باشد. سطح این تمرین ورزشی متوسط بوده و عضلات همسترینگ یا پشت پا را درگیر می‌کند..

دستورالعمل

  1. برای شروع حرکت کلین با کتل‌بل تک دست یک کتل‌بل را روی زمین میان پاها قرار دهید. باسن را عقب رانده، به روبرو نگاه کنید، خم شوید و کتل‌بل را بردارید.
  2. به‌صورت انجام حرکت ضرب، پاها و ران‏‌ها را صاف‌کرده و کتل‌بل را تا شانه‏‌ها بالا ببرید. حین انجام این کار مچ را بچرخانید.
  3. وزنه را به وضعیت آغازین بازگردانید و یک تکرار از حرکت One Arm Kettlebell Clean را به پایان برسانید.

 کلین با کتل‌بل تک دست One Arm Kettlebell Cleanحرکت کلین با کتل‌بل تک دست

N:1524


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


مقالات مرتبط