راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات پا, راهنمای حرکات هوازی و تمرینات کاردیو

درجا زدن آهسته (Slow Jog)

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: کاردیو

عضله هدف: چهار سر ران

ابزار: وزن بدن

سطح: مبتدی

دستورالعمل

  1. ابتدا بایستید و پاها را به‌اندازه عرض شانه بازکنید. بازوها را با آرنج خمیده کنار بدن نگه‌دارید.
  2. زانوی سمت راست را تا شکم بالا بیاورید. دست چپ روبه‌جلو و دست راست رو به عقب بچرخد. زانوی چپ را اندکی خم نموده و آماده جهش نگه‌دارید.
  3. پای سمت راست را زمین گذاشته و هم‌زمان زانوی چپ را بالا ببرید. دست راست را روبه‌جلو و دست چپ را رو به عقب بچرخانید. زانوی راست را اندکی خم کرده و آماده جهش نگه‌دارید.
  4. حرکت را تکرار کنید.

 


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *