راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات پا, راهنمای حرکات سرشانه

هالتر یک‌ ضرب تعادلی (Snatch Balance)

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 رای)

Loading...

نوع: وزنه‌برداری المپیک

عضله هدف: چهار سر ران

ابزار: هالتر

سطح: متوسط

دستورالعمل

  1. پاها را در وضعیت بالا بردن هالتر قرار دهید؛ هالتر را پشت شانه‌ها گذاشته و دست‌ها در حالت ضرب با دست باز قرار بگیرند.
  2. با یک دیپ ناگهانی و حرکت زانوها، هالتر را بالابرده و به‌سرعت زیر هالتر قرار بگیرید؛ پاها را در وضعیت دریافت کردن هالتر قرار دهید.
  3. با اسکوات کامل نشسته و هالتر را بی‌‏حرکت بالای سر قفل کنید. تنه به‌صورت عمودی باقی بماند و باسن را بین پاها پایین بیاورید.
  4. بعد از رسیدن به دیپ کامل، به وضعیت ایستاده بازگردید. با دقت وزنه را پایین بیاورید.

   

حرکات جایگزین

  • هالتر یک‌ضرب معلق

عضله هدف: همسترینگ

ابزار: هالتر

عضله هدف: چهار سر ران

ابزار: هالتر

عضله هدف: چهار سر ران

ابزار: هالتر


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 

 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *