راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات سینه

پرس سینه تک دست با کتل‌‌ بل بر روی زمین (One-Arm Kettlebell Floor Press)

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

ماهیچه هدف: سینه

ابزار: کتل‌‌بل

سطح: متوسط

این حرکت پرس روی زمین (Floor Press) نیز نامیده می‌‌شود.

دستورالعمل

  1. بر روی زمین دراز کشیده و یک کتل‌‌بل را با یکدست بگیرید. بخش فوقانی بازو باید با زمین در ارتباط باشد. کف‌‌ دست را نیز به سمت داخل نگه‌دارید.
  2. کتل‌‌بل را به سمت سقف پرس کرده و مچ خود را بچرخانید.
  3. کتل‌‌بل را به حالت آغازین بازگردانده و حرکت را تکرار کنید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 

 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *