راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات شکم و پهلو

پهلو آویزان (Hanging Oblique Knee Raise)

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

عضله هدف: شکم

ابزار: وزن بدن

سطح: پیشرفته

دستورالعمل

  1. میله بارفیکس را گرفته و آویزان شوید. زانوها را در کنار هم قرار داده و بدن را صاف نگه‌دارید. این وضعیت شروع است.
  2. حرکت را با خم کردن زانوها و باسن و بالا کشیدن پاها شروع کنید. زانوها را به یک‌طرف بالا بکشید تا زاویه‌ای بیشتر از 90 درجه با باسن بسازد. از پیچ‌وتاب خوردن پرهیزکرده و حرکت را کنترل‌شده انجام دهید.
  3. به نقطه شروع برگشته، سپس حرکت را برای سمت دیگر انجام دهید. تا اتمام ست به این تناوب ادامه دهید.

حرکت جایگزین

عضله هدف: شکم

ابزار: وزن بدن


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *