راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات پا, راهنمای حرکات ساق

کشش ساق پا در حالت نشسته (Seated Calf Stretch)

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: کششی

عضله هدف: ساق پا

ابزار: بدون ابزار

سطح: مبتدی

دستورالعمل

  1. بر روی زیرانداز بنشینید.
  2. یکی از زانوهای خود را خم کرده و برای حفظ پایداری نیم‌‌تنه، آن را بر روی زمین قرار دهید.
  3. پای دیگر را صاف بکشید.
  4. از یک کش ورزشی، حوله یا دست خود استفاده کرده و پنجه پایتان را به سمت خودتان بکشید. به مدت 10 الی 20 ثانیه این حالت را حفظ کرده و سپس حرکت را با پای دیگر تکرار کنید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *