راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات پشت و زیر بغل, مقالات

حرکت در آغوش گرفتن توپ – Hug A Ball

حرکت در آغوش گرفتن توپ– Hug A Ball
  • حرکت در آغوش گرفتن توپ – Hug A Ball با کمک توپ ورزشی یا سوئیس بال انجام می‌شود. این تمرین کششی در سطح مبتدی بوده و مناسب عضلات پشت یا زیر بغل است. با تن‌ورز همراه باشید تا آموزش حرکات بدنسازی را به‌صورت اصولی بیاموزید.

    نوع: کششی

    عضلات هدف: پشت و زیر بغل

    ابزار: توپ ورزشی

    سطح: مبتدی

    نحوه انجام حرکت در آغوش گرفتن توپ Hug A Ball

    1. بر روی زمین بنشینید.

    2. یک توپ سوئیس بال را بین پاها قرار دهید. با دست آن را در آغوش بگیرید. در این حالت باید پشت به حالت گرد و قوس باشد.

    3. به مقدار زمان پیشنهاد شده برنامه تمرینی خود در این حالت بمانید.

    حرکت در آغوش گرفتن توپ– Hug A Ball


    تالیف:

    تن ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت Bodybuilding.com)


    N:1840


    حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
    مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
    همچنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    بازگشت به لیست

    نوشته های مشابه

    2 دیدگاه در “حرکت در آغوش گرفتن توپ – Hug A Ball

    1. ساناز عمویی گفت:

      ممنون از اطلاعات جدید و خوبی که میذارید.

      1. تولید محتوا تن ورز گفت:

        ممنون از شما که همراه ما هستین ساناز عزیز

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.