راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات جلو بازو

جلو بازو هالتر لاری دست برعکس (Reverse Barbell Preacher Curls)

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

عضله هدف: دوسر بازو (جلو بازو)

ابزار: هالتر خمیده (EZ)

سطح: متوسط

تشریح حرکت

  1. هالتر خمیده را به شکلی که کف دست‌ها رو به پایین بوده و فاصله آن‌ها از یکدیگر به‌اندازه عرض شانه باشد بگیرید.
  2. حال قسمت بالایی بازوها را روی میز لاری قرار داده و دست‌های خود را صاف کنید. این وضعیت شروع است.
  3. هم‌زمان که نفستان را بیرون می‌دهید، با انقباض عضله دوسر بازو وزنه را تا جایی که هالتر با شانه‌ها در یک سطح قرار گیرد بالا بیاورید. به مدت یک ثانیه حداکثر فشار را به عضله جلو بازو وارد کنید.
  4. به داخل نفس کشیده و به‌آرامی هالتر را پایین ببرید تا دست‌ها صاف و عضله جلو بازو کاملاً کشیده شود.
  5. حرکت را به تعداد توصیه‌شده تکرار نمایید.

تنوع

می‌توانید این حرکت را با دمبل یا دستگاه سیم‌کش هم اجرا کنید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *