راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات سینه

حرکت دیپ مخصوص عضله سینه – Dips Chest Version

حرکت دیپ مخصوص عضله سینه Dips-Chest-Version
  • حرکت دیپ مخصوص عضله سینه – Dips Chest Version حرکتی از نوع قدرتی با استفاده از وزن بدن می‌باشد. سطح این تمرین ورزشی متوسط بوده و عضلات سینه را درگیر می‌کند. با تن‌ورز همراه باشید تا آموزش حرکات بدنسازی را به‌صورت حرفه‌ای بیاموزید.

    نوع: قدرتی

    عضلات هدف: سینه

    ابزار: وزن بدن

    سطح: متوسط

    نحوه انجام حرکت دیپ مخصوص عضله سینه

    • ابتدا بر روی دستگاه پارالل قرار گرفته و هر کدام از دسته‌ها را در دست بگیرید.
    • هنگام شروع دست‌ها در حالتی تقریباً صاف قرار دارند. به سمت جلو کمی مایل شوید. سپس با کمک عضلات سینه و پشت بازو به سمت پائین بروید. تا پایین بروید که کشش را در عضلات سینه خود احساس نمایید.
    • بعد از مکثی کوتاه به حالت شروع حرکت Dips Chest Version بازگردید.

    حرکت دیپ مخصوص عضله سینه Dips-Chest-Version حرکت دیپ مخصوص عضله سینه Dips-Chest-Version


    تالیف:

     تن ورز تولید شده در تولید محتوای تن‌ورز


    N:1804

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.