راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات سینه

حرکت دیپ مخصوص عضله سینه – Dips Chest Version

حرکت دیپ مخصوص عضله سینه Dips-Chest-Version

حرکت دیپ مخصوص عضله سینه – Dips Chest Version حرکتی از نوع قدرتی با استفاده از وزن بدن می‌باشد. سطح این تمرین ورزشی متوسط بوده و عضلات سینه را درگیر می‌کند. با تن‌ورز همراه باشید تا آموزش حرکات بدنسازی را به‌صورت حرفه‌ای بیاموزید.

نوع: قدرتی

عضلات هدف: سینه

ابزار: وزن بدن

سطح: متوسط

نحوه انجام حرکت دیپ مخصوص عضله سینه

  • ابتدا بر روی دستگاه پارالل قرار گرفته و هر کدام از دسته‌ها را در دست بگیرید.
  • هنگام شروع دست‌ها در حالتی تقریباً صاف قرار دارند. به سمت جلو کمی مایل شوید. سپس با کمک عضلات سینه و پشت بازو به سمت پائین بروید. تا پایین بروید که کشش را در عضلات سینه خود احساس نمایید.
  • بعد از مکثی کوتاه به حالت شروع حرکت Dips Chest Version بازگردید.

حرکت دیپ مخصوص عضله سینه Dips-Chest-Version حرکت دیپ مخصوص عضله سینه Dips-Chest-Version

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (تنها با یک کلیک رای دهید)
Loading...

تالیف:

 تن ورز تولید شده در تولید محتوای تن‌ورز

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


N:1804

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *