راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات پا, راهنمای حرکات ساق

صفحه تعادل (Balance Board)

 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: قدرتی

عضله هدف: ساق پا

ابزار: سایر

سطح: مبتدی

دستورالعمل

توجه: این حرکت برای افزایش تعادل طراحی‌شده است.

  1. صفحه تعادل را در مقابل خود بر روی زمین قرار دهید.
  2. بر روی آن ایستاده و سعی کنید تعادل خود را حفظ نمایید.
  3. تعادل را برای مدت موردنظر حفظ کنید.

هشدار: اگر تعادل شما ضعیف است، از صفحات ساده‌‌تر استفاده کنید.

تنوع: شما می‌‌توانید این حرکت را با استفاده از صفحات تعادل متعددی انجام دهید. برخی از این صفحات در مقایسه با سایرین بسیار چالش‌برانگیز هستند.

حرکت جایگزین

  • چرخش مچ پا

عضله هدف: ساق پا

ابزار: بدون ابزار


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *