راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات پشت و زیر بغل, راهنمای حرکات سینه

پلاور به پرس با هالتر (Rockers (Pullover To Press) Straight Bar)

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 رای)

Loading...

نوع: قدرتی

عضله هدف: پشتی بزرگ (زیر بغل)

ابزار: هالتر

سطح: متوسط

تشریح حرکت:

  1. روی یک میز تخت دراز کشیده و کف پاها را روی زمین قرار دهید. هالتر را به شکلی که کف دست‌ها رو به بیرون و فاصله دست‌ها به‌اندازه عرض شانه باشد، گرفته و آن را روی سینه نگه‌دارید. این وضعیت شروع حرکت است.
  2. درحالی‌که آرنج‌ها را در حدود 90 درجه خم کرده‌اید، هالتر را به بالا و پشت سر ببرید.
  3. هالتر به سمت سینه برگردانده و همچنان زاویه آرنج‌ها را حفظ کنید.
  4. با صاف کردن آرنج‌ها، هالتر را به بالا پرس کرده و سپس به وضعیت شروع بازگردید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “پلاور به پرس با هالتر (Rockers (Pullover To Press) Straight Bar)

  1. شهرام معتمدی گفت:

    مرسی از اطلاعاتی ک در اختیار ما میزارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *