راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات پا

حرکت سلام ژاپنی با کش – Band Good Morning

حرکت سلام ژاپنی با کش Band Good Morning
  • حرکت سلام ژاپنی با کش – Band Good Morning  یکی از تمرینات پاورلیفتینگ در سطح متوسط است. این تمرین مخصوص تقویت عضلات پشت ران یا همسترینگ می‌باشد. با تن‌ورز همراه باشید تا آموزش حرکات بدنسازی را به‌صورت حرفه‌ای بیاموزید.

    نوع: پاورلیفتینگ

    عضلات هدف: همسترینگ (پشت ران)

    ابزار: کش تمرینی

    سطح: متوسط

    نحوه انجام حرکت سلام ژاپنی با کش – Band Good Morning

    1. کش را در ناحیه‌ای محکم کنید و سر دیگر آن را به دور گردن بیندازید.
    2. با صاف نگهداشتن زاویه کمر و پشت به آرامی به سمت پائین بروید. زاویه پا در این حالت باید نزدیک به صاف و بدون تغییر باشد.
    3. آن‌قدر پائین بروید تا زاویه بین کمر و پاها حدود 90 درجه شود.
    4. مجدداً به آرامی به سمت بالا رفته و به حالت اول حرکت بازگردید.

    حرکت سلام ژاپنی با کش Band Good Morning حرکت سلام ژاپنی با کش Band Good Morning

    1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 رای)
    Loading...

    تالیف:

    تن ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت Bodybuilding.com)

    در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

    عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


    N:1800


    حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
    مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
    همچنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *