آموزش حرکات پا, راهنمای حرکات بدنسازی, مقالات

حرکت ددلیفت رومانیایی با کتل بل – Romanian Deadlift with Kettlebell

حرکت ددلیفت رومانیایی با کتل بل Romanian Deadlift with Kettlebell
  • حرکت ددلیفت رومانیایی با کتل بل – Romanian Deadlift with Kettlebell در سطح مبتدی است. این تمرین قدرتی مناسب تقویت عضلات همسترینگ یا پشت ران می‌باشد. با تن‌ورز همراه باشید تا آموزش حرکات بدنسازی را به‌صورت حرفه‌ای بیاموزید.

    نوع: قدرتی

    عضلات هدف: همسترینگ (پشت پا)

    ابزار: کتل‌بل

    سطح: مبتدی

    برنامه تمرینی و رژیم غذایی تن ورز گیف

    نحوه انجام حرکت ددلیفت رومانیایی با کتل بل – Romanian Deadlift with Kettlebell

    1. ابتدا ایستاده و یک کتل‌بل را در دست نگهدارید. پشت صاف باشد و قوز نکنید. همین وضعیت را تا آخر تمرین حفظ نمایید. دست‏‌ها را صاف بگیرید. اکنون در وضعیت آغاز حرکت هستید.
    2. کمی زانو را خم کرده و باسن را عقب ببرید. این کار باید مستلزم حرکت افقی ران‏‌ها باشد. وزن بدن را بر روی پاشنه‏‌ها منتقل کنید.
    3. تا آن‌جا که می‏‌توانید باسن را عقب ببرید. با نزدیک شدن دست‏‌ها به سطح زانو، تنشی در عضلات پشت پا حس خواهید کرد.
    4. زمانی‌که به نقطه بیشینه عقب‌گرد باسن رسیدید، مکث نمایید. با ایجاد کشش در مفصل ران‏‌ها به‌آرامی به وضعیت آغازین حرکت بازگردید.

    حرکت ددلیفت رومانیایی با کتل بل Romanian Deadlift with Kettlebell حرکت ددلیفت رومانیایی با کتل بل Romanian Deadlift with Kettlebell


    تالیف:

    تن ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت Bodybuilding.com)


    N:1799


    حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
    مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
    همچنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    بازگشت به لیست

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.