راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات پا

حرکت بالا آوردن پا از جلو – Front Leg Raises

حرکت بالاآوردن پا از جلو Front Leg Raises

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 رای)

Loading...

نوع: قدرتی

عضله هدف: همسترینگ ‌(پشت پا)

ابزار: وزن بدن

سطح: مبتدی

حرکت بالا آوردن پا از جلو – Front Leg Raises حرکتی از نوع قدرتی با وزن بدن می‌باشد. سطح این تمرین ورزشی مبتدی بوده و عضلات همسترینگ یا پشت پا را درگیر می‌کند.

 دستورالعمل

  1. برای شروع حرکت بالا آوردن پا از جلو – Front Leg Raises کنار صندلی یا نقطه اتکا دیگری بایستید و یک‌دست را روی آن قرار دهید.
  2. یک‌پا را به جلو چرخانده و صاف نگه‌دارید. آن را پایین آورده و تا حد انعطاف‌‏پذیری خود به عقب ببرید. بعد از 5 تا 10 تکرار پا را تعویض کنید.
حرکت بالاآوردن پا از جلو

Front Leg Raises

N:1521


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code