راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات پا

حرکت لانگ با رد کردن کتل ‌بل – Lunge Pass Through

حرکت لانگ با رد کردن کتل ‌بل - Lunge Pass Through

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 رای)

Loading...

 نوع: قدرتی

عضله هدف: همسترینگ (پشت پا)

ابزار: کتل‌بل

سطح: متوسط

حرکت لانگ با رد کردن کتل ‌بل  Lunge Pass Through  حرکتی قدرتی با کتل بل می‌باشد. سطح این تمرین متوسط بوده و عضلات همسترینگ یا پشت پا را درگیر می‌کند. این حرکت با نام‌های لانگز با رد کردن کتل‌ بل یا لانج با رد کردن کتل بل نیز شناخته می‌شود.

دستورالعمل

  1. برای انجام حرکت لانگ با رد کردن کتل‌ بل با تنه صاف بایستید و یک کتل‌بل را در دست راست نگه‌دارید.
  2. با پای چپ یک گام به جلو برداشته و از طریق کشش ران و زانو، بالاتنه را پایین بیاورید. تنه را عمودی نگه‌دارید. زانوی پشتی را تا نزدیک زمین پایین بیاورید.
  3. هنگام انجام لانگ (لانج)، کتل‌بل را از زیر پای جلویی به سمت دست مخالف ببرید.
  4. بر پاشنه فشار وارد کرده و به وضعیت آغازین بازگردید.
  5. حرکت Lunge Pass Through را به مقدار توصیه‌شده و به‌صورت تناوبی برای هر پا تکرار کنید.

Lunge Pass Through لانگز با رد کردن کتل ‌بل لانج با رد کردن کتل‌ بل

 


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


N:1520

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code