برنامه‌های بدنسازی, دانستنی‌های بدنسازی, دانستنی‌های بدنسازی بانوان, مقالات

سه تمرین حرکتی برای انجام بهتر اسکوات

مدت زمان لازم برای خواندن این مطلب: 1 دقیقه

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 رای)

Loading...

این حرکات را قبل از اسکوات انجام داده و تفاوت را احساس کنید.

  1. حرکت سرینی و مچ پا در حالت نشسته

حرکت را به حالت نشسته و درحالی‌که یکی از پاهایتان را بر روی پای دیگر قرار داده و با دست از پایه‌‌های صندلی گرفته‌‌اید، آغاز کنید. خود را پایین آورده و سعی کنید پیشانی‌‌ را به‌زانو نزدیک کنید. 5 ثانیه در این حالت باقی‌مانده و حرکت را با 5 تکرار برای هر سمت انجام دهید.

  1. فلکسور ماهیچه نعلی و باسن

به‌صورت نیم‌‌خیز بر روی زانو حرکت را آغاز کرده و پای جلو را بافاصله چند اینچ از دیوار بر روی زمین قرار دهید. به سمت جلو خم شوید تا زانو با دیوار برخورد کرده و درعین‌حال باسن سمت مخالف کشیده شود. به مدت 5 ثانیه در این حالت باقی‌مانده و حرکت را با 5 تکرار برای هر سمت انجام دهید.

  1. سر دادن سرشانه روی دیوار

در حالت نشسته یا ایستاده در کنار دیوار حرکت را آغاز کرده و دست‌‌ها را بالای سرتان بگیرید. آرنج‌‌ها، مچ‌‌ها و دست‌‌ها را در مقابل دیوار و به‌صورت شکل W به پایین بلغزانید. به مدت 5 ثانیه در این حالت باقی‌مانده و حرکت را با 10 تکرار انجام دهید.


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت t-nation.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 

 

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *