راهنمای حرکات بدنسازی, راهنمای حرکات پا, راهنمای حرکات ساق

چرخش مچ پا (Ankle Circles)

 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (تنها با یک کلیک رای دهید)

Loading...

نوع: کششی

عضله هدف: ساق پا

ابزار: بدون ابزار

سطح: مبتدی

دستورالعمل

  1. از یک وسیله ثابت نظیر rack اسکوات برای نگه‌داشتن خود استفاده کنید.
  2. پای راست خود را در حدود 5 سانتی‌‌متر از زمین بلند کرده و با انگشت بزرگ خود حرکت دورانی انجام دهید. تصور کنید با انگشت پایتان یک دایره بزرگ می‌‌کشید. نکته: هر دایره معادل یک تکرار است. هم‌زمان با انجام این حرکت، به‌طور عادی نفس بکشید.
  3. بعد از اتمام حرکت با پای راست، حرکت را با پای چپ تکرار کنید.

تنوع: روش دیگری برای انجام این حرکت وجود ندارد.

حرکت جایگزین

عضله هدف: ساق پا

ابزار: سایر


تالیف:

تن‌ورز (اقتباس از مقاله‌ای از سایت bodybuilding.com)

در صورت استفاده از این مقاله، نام و آدرس تن‌ورز را به عنوان منبع ذکر کنید. 

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام تن‌ورز شوید. برای عضویت بر روی عکس زیر کلیک کنید. 


حرکات تمرینی و بدنسازی می‌بایست همراه با یک برنامه تمرین و زیرنظر مربی انجام شود.
مسئولیت انجام صحیح حرکات به عهده ورزشکار بوده و تن ورز تنها جهت کمک به ورزشکاران عزیز، محتوا را تولید یا ترجمه کرده و مسئولیتی در قبال انجام صحیح حرکات و یا آسیب‌های احتمالی ندارد.
هم‌چنین در صورت تمایل به دریافت یک برنامه تمرین علمی و زیرنظر مربیان، می‌توانید وارد صفحه دریافت برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شوید.


 

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *